linkedin facebook linkedin facebook nod32

Macromedia Flash MX da rasmni harakatlanishi

Muallif: Mengliyev Sh.

Qo`shilgan sana: 2015-06-27

Macromedia Flash MX da rasmni harakatlanishi

Qadam 1.

Animatsiya uzunligini ko’rsating, 181-kadrni ishga tushirib va uni asosiy bajaruvchi (F6) bo’ladi.

Qadam 2.

Yangi Insert>Layer qatlamini yarating, uni 1-kadrda ishga kiriting va ish maydonining pastki qismida Pencil (P) chizig’ining uskunalari yordamida barcha kenglikda elementning yuqori pardasi harakatini chizing.

Qadam 3.

Yaratilgan chiziqni sakrovchi to’p sifati yo’lida ishlatamiz. Linyani kiritib, sichqoncha bilan uni bosamiz va uni Edit>Copy (CTRL+C) buferi orqali ko’paytiring. Endi qatlamni ball_clip (bizda Layer 1) yo’lida yaratamiz. Uning uchun sichqonchani Layer 1 da ko’rsatib va menyuda Insert>Motion Guide ni tanlaymiz. Qatlamning 1-kadri: Layer 1 sichqoncha bilan belgilang va Edit>Paste in Place (CTRL+SHIFT+V) buferida qatlamni qamrab oladi. Palitraga Object koordinatasini 220 nomlanishini y kamroq joylashtiring.

Qadam 4.

To’pni yaratilgan traektoriya bo’yicha harakatlantirish uchun, birinchi va oxirgi animatsiya bo’yicha "посадить" yo’lini kiritamiz. Aniq natijani olish uchun, keyingi uskunalar quyidagicha:
Timeline 1-kadrini Layer 1 da ishga tushiring. Ball_clip ob’ektini belgilab oling. Modify>Transform>Edit Center komandasini ishlating, nisbiy ob’ekt markazini o’rnating, aylana markaziga, namuna to’pini oling (см. рис). Oxirgi kadr uchun xuddi shunday kadrni takrorlang. Kelajakda, Keyframe markaziy ob’ektini kiritamiz.

Qadam 5.

Layer 1 ga birinchi va oxirgi kadrlarni Motion Tweening kiriting va Snap to Guide opsiyasini kiriting.

Qadam 6.

Endi ball_clip ob’ekti yo’liga ko’tarilish kifoya, to’pning o’zi linyaga sakrashi uchun, uni harakatini traektoriyalash kerak. Uni oxirgi kadr ko’rinishida ko’rsating.
To’p bizning harakat traektoriyamizda sakrashi uchun, Onion Skin Outlines yoki Onion Skin rejimini ishlating.
Timeline da tugmacha yarating rasmda ko’rsatilganidek va rolikning barcha linyasida markerni harakatlantiring. Ushbu rejim ob’ektni vaqt bo’yicha harakatlanishida ko’rsatiladi.

Qadam 7.

Rolikni hisoblang (CTRL+ENTER) bajaring. Agar siz hammasini to’g’ri bajargan bo’lsangiz, to’pning kinematic harakatlanish modeli yaratiladi. Keyin nima qilishni o’z fantaziyangizga qarab bajarasiz.

1292 marta o`qildi.

Parol:
Eslab qolish.


Ro`yhatdan o`tish

testing

+998915878681

Siz o`z maxsulotingizni 3D reklama ko`rinishda bo`lishini xohlaysizmi? Unda xamkorlik qilamiz.

3D Reklama


Рейтинг@Mail.ru
Рейтинг@Mail.ru

Besucherzahler
счетчик посещений